سود پرک نیروکلر

سود پرک کلر پارس

سود پرک نیروکلر

سود پرک کلر پارس

فروش مواد شیمیایی
سود پرک
قیمت سود پرک
تولید کننده سود پرک
فروش سود پرک
فروش اسید استیک
اسید سولفوریک
فروش پرکلرین
سود پرک نیروکلر
سود پرک کلر پارس

  • ۰
  • ۰

خدمات فروش مواد شیمیایی در آکام ترید به چند بخش تقسیم می شود که دو بخش مهم آن فروش مواد شیمیایی صنعتی و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد. یک بخش فرعی نیز برای خرید و فروش مواد شیمیایی مازاد وجود دارد. کلیه فروش مواد شیمیایی و فروش اسید استیک شرکت آکام ترید در میزان سفارشی شما قابل فروش است و از کیفیت درجه عالی و نمونه می باشند و به صورت گارانتی ارائه می شوند.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

در بخش فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی طیف وسیعی از مواد را در مارک های معروف مانند مرک و سیگما با درجه های مختلف گردآوری شده و در اختیار دانشجوها و مهندسان گذاشته ایم. تمام مواد آزمایشگاهی در آکام ترید با گارانتی کیفیت ارائه می شوند. به علاوه امکان فروش مواد شیمیایی در میزان پیشنهادی شما وجود دارد. 

فروش مواد شیمیایی صنعتی

نانو ذرات ها اهمیت ویژه ای برای دانشجوها و مهندسانی که در زمینه فناوری های نو مثل نانو به پژوهش می پردازند دارد. به همین دلیل به تازگی بخش فروش مواد شیمیایی صنعتی نیز به خدمات ما اضافه شده است

چرا خرید از آکام ترید عادلانه و منطقی و بصرفه است؟

امکان فروش مواد شیمیایی در میزان سفارش شما

ارائه فاکتور رسمی و قانونی جهت دریافت هزینه از دانشگاه و مراکز پژوهشی

امکان عودت وجه و پول در صورت عدم رضایت از کیفیت مواد

خرید و فروش اسید استیک با کیفیت و قیمت مناسب در ایران

 

سامانه خرید و فروش مواد شیمیایی

این سامانه نیز خدمتی جدید از ما است که به تازگی در بخش فروش مواد شیمیایی ارایه شده است. در این بخش فروشندگان می توانند ماده های مازاد خود را بدون واسطه در معرض دید سایر پژوهشگران درج کنند. علاوه بر این خدمات، به منظور دریافت هزینه و وجه از مراکز آموزشی توسط پژوهشگران، در صورت نیاز امکان صدور فاکتور رسمی برای این قبیل خرید ها نیز امکان پذیر است

فروش مواد شیمیایی در سایت آکام ترید: شرکت آکام ترید آماده فروش مواد شیمیایی از مارک و برندهای متنوع می باشد.

فروش اسید استیک چیست ؟

ماده اسید استیک (جزو پرفروش ترین ماده در بخش فروش مواد شیمیایی) مایع بدون رنگ است که با بوی تند و قوی است. از آن جایی که در این ماده شیمیایی آن یک اتم کربن وجود دارد، به  فروش اسید استیک یک اسید آلی گفته می شود. همچنین فروش اسید استیک گلاسیال نامیده می شود. قسمت بزرگ و مهم اسید استیک تولیدی دنیا، مصرف واکنش با الکل‌ها به منظور تولید استرهایی می‌گردد. دلیل فروش اسید استیک جزء مهم تشکیل دهنده ی سرکه های مختلف است و به سرکه بوی خاص و ویژه ای می دهد. اگر چه این ماده یک اسید ضعیف شناخته میشود، اما محلول غلیظ می تواند به پوست و مو آسیب برساند.

نکات ایمنی فروش مواد شیمیایی و فروش اسید استیک:

اسید استیک غلیظ ماده‌ای خورنده و خطرناک می‌باشد. در تماس با پوست باعث سوختگی شیمیایی پوست و ایجاد تاول می‌شود. پس هنگام فروش مواد شیمیایی بادی توجه کافی داشت که آسیبی به کسی نرسد و در صورت تماس با چشم می‌تواند آسیب‌های جدی به چشم وارد کند،. هر چند سرکه یک مایع بدون ضرر می‌باشد اما فروش اسید استیک خطرناک بوده و و مصرف مستقیم باعث ایجاد زخم‌های شدید در دستگاه گوارشی می‌شود و ممکن است با تغییر اسیدیته خون، آسیب‌های جدی به سلامتی انسان وارد کند.

فروش اسید استیک :

شرکت آکام ترید، از بزرگترین واردکننده ها و فروش اسید استیک بوده و در حوزه فروش اسید استیک و فروش مواد شیمیایی تجربه و سابقه بالایی دارد. شما می توانید جهت خرید و سفارش با کیفیت و با گارانتی این محصول با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

قیمت خرید و فروش اسید استیک و فروش مواد شیمیایی :

جهت استعلام و اطلاع سریع از قیمت فروش اسید استیک خوراکی وارد سایت آکام ترید شوید و در قسمت استعلام قیمت ریالی ، درخواست خود را ارسال نمایید، کارشناسان بازرگانی و ارتباط با مشتری ما در کوتاه ترین زمان با شما ارتباط خواهند گرفت.

نام‌هاى دیگر که برای خرید و فروش اسید استیک به آن گفته می شود از جمله اسید اتانوئیک، اسید اتیلیک، اسید متان کربوکسیل، سرکه، اسید سرکه می باشد

فروش اسید استیک رقیق، مانند اتانول و آب یک حلال پذیر است. این ماده با ثابت دی الکتریک ۲/۶، می‌تواند علاوه بر حل کردن ترکیبات قطبی همچون نمک معدنی و شکرها، ترکیبات غیر قطبی همچون روغن‌ها و فروش مواد شیمیایی مثل سولفور و آیودین را در خود حل کند. این ماده با بسیاری از حلال‌های قطبی و غیر قطبی همچون آب، کلروفورم و هگزان مخلوط می‌شود. این خاصیت انحلال و امتزاج‌پذیری اسید استیک آن‌را به یک مهم برای فروش مواد شیمیایی پرکاربرد صنعتی تبدیل کرده ‌است.

فروش استیک اسید بدون آب و خالص( استیک اسید یخی) یک مایع بدون رنگ بوده که آب را از محیط اطرافش جذب می‌کند و در دمای 16.5 درجه سانتی‌گراد به شکل یک جامد کریستالی بی‌رنگ منجمد می‌شود. فروش اسید استیک خالص و محلول‌های غلیظ آن بسیار خورنده هستند.

پرکلرین

پرکلرین ( یا همان هیپو کلریت کلسیم ) ماده ای سفید رنگ است و جمله موادی است که در دسته بندی فروش مواد شیمیایی قرار میگیرد و  با خاصیت گندزدایی که جهت کاربرد دارد فروش پرکلرین مصارف بسیاری من جمله گندزدایی و رفع آلودگی آب آشامیدنی استفاده می شود . فروش پرکلرین به دلیل اینکه این ماده بوی زننده و تندی دارد به هنگام استفاده از این محصول حتما ماسک به صورت داشته باشید بعد از باز شدن درب های بشکه ها که پس از فروش پرکلرین اتفاق خواهد افتاد  فقط به مدت ۱ تا ۲ ماه میشود از این ماده استفاده کرد چون این محصول به رطوبت و گرما حساسیت دارد پس باید این بشکه ها را در جای سرد و خشک نگهداری شود

فروش پرکلرین در آکام ترید در واحد فروش مواد شیمیایی صورت می پذیرد بعلت مصرف و فروش پرکلرین در ایران انواع کلر ژاپنی و کلر چینی و کلر آلمانی و کلر هندی وارد میگردد. این ماده در بازار با درجه خلوص۶۰ تا ۷۰ درصد عرضه می شود. فروش پرکلرین وارداتی بجز کلر چینی معمولا” با خلوص ۶۵ یا ۷۰ درصد میباشند کلر چینی وارداتی معمولا با درصد خلوص پایین تر میباشد گرچه روی بشکه های کلر چینی ۶۵ درصد یا ۷۰ درصد قید شده اما نباید به ان توجه کرد.

گندزدایی آب با پرکلرین :

فروش پرکلرین (از دسته بندی فروش مواد شیمیایی) یا کلسیم هیپوکلریت با خاصیت گندزدایی که بوی زننده و تندی دارد و مجاری تنفس را آزار میدهد.

 

شرایط نگهداری پس از خرید و فروش پرکلرین:

بشکه های پرکلرین همانطور که گفته شد در بخش فروش مواد شیمیایی خطرناک قرار میگیرند و  باید درجای خشک و خنک نگهداری شوند. همچنین این ظروف پس از خرید و فروش پرکلرین را نباید در مجاورت مواد قابل اشتعال نظیر گازوئیل، بنزین، نفت یا سموم کشاورزی قرار داد. محل نگهداری دبه های پرکلرین می بایست مجهز به دستگاه های تهویه هوای استاندارد باشد. همچنین کف انبار خرید و فروش پرکلرین باید عایق رطوبت باشد. علاوه بر این، باید دبه ها را روی صفحات چوبی و به فاصله 10 سانتی متر از کف انبار قرار داد.

فروش اسید استیک :

شرکت آکام ترید، از بزرگترین فروشندگان و وارد کنندگان در حوزه فروش مواد شیمیایی تجربه و سابقه بالایی دارد. شما می توانید جهت خرید و سفارش با کیفیت و با گارانتی این محصول با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

قیمت فروش پرکلرین، فروش مواد شیمیایی و فروش اسید استیک را میتوانید در سایر پست های بلاگ ما مشاهده کنید

 

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • فروش مواد شیمیایی آکام ترید

فروش اسید استیک

فروش مواد شیمیایی

فروش پرکلرین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی