سود پرک نیروکلر

سود پرک کلر پارس

سود پرک نیروکلر

سود پرک کلر پارس

فروش مواد شیمیایی
سود پرک
قیمت سود پرک
تولید کننده سود پرک
فروش سود پرک
فروش اسید استیک
اسید سولفوریک
فروش پرکلرین
سود پرک نیروکلر
سود پرک کلر پارس

  • ۰
  • ۰

فروش پرکلرین

 

فروش پرکلرین / فروش مواد شیمیایی

در این مقاله قصد داریم درباره پرکلرین و کاربرد ها آن و فروش پرکلرین صحبت کنیم. 

 

پرکلرین عامل اکسید کننده قوی است ، به خصوص در حضور آب و یا در دمای بالاتر به عنوان تجزیه برای آزاد کردن گازهای اکسیژن و کلر. بنابراین، لازم است محلول را تا زمانی که از آن استفاده می شود، استفاده نکنید. 

هنگامی که مقادیر زیادی در مورد اخطار کوتاه لازم است، تجهیزات فوق مقرون به صرفه می شود. فروش پرکلرین به عنوان قوی اکسید کننده ، ممکن است در ترکیب با ترکیبات کربن واکنش نشان دهد و ترکیب آن با ذرات ریز ذرات کربن یک مخلوط انفجاری ایجاد می کند. واکنش با استیلن منجر به ایجاد chloroacetylenes انفجاری است. تماس با مواد آلی ، روغن، هیدروکربن ها و الکل ها مانند متانولیا اتانول ممکن است باعث انفجار خشن شود. واکنش با نیترومتان موجب واکنش خفیف تاخیر می شود. ترکیبات گوگرد ارگانیک مانند سولفید ها با خودکششی و انفجار واکنش نشان می دهند. اکسید آهن در ظروف فلزی باعث تجزیه اکسید کننده اکسیژن می شود.

NCL 3 بسیار منفجره را در تماس با اوره تشکیل می دهد . این نمک در هنگام گرم شدن یا در تماس با اسید، گاز کلر گازی بسیار سمی تولید می کند. مخلوط گوگرد رطوبت با هیپوکلریت موجب واکنش خشونت آمیز شد که گوگرد ریخته شده را از بین برد .

 

Ca (ClO) 2 در فاضلابهای صنعتی ، بهداشتی و تمیز کردن، پیشگیری از بیماری همه گیر و تسهیلات بهداشتی خانوار، و همچنین برای ضد عفونی و استریل کردن استخرهای شنا، آب آشامیدنی ، تمیز کردن سبزیجات و آبرسانی ماهی ها استفاده می شود.

 

توسعه پودر سفید کننده (فروش پرکلرین) توسط شیمیدان اسکاتلندی چارلز تنتن در اوایل دهه 1800 براساس کشفیات شیمیدان فرانسوی Claude Louis Berthollet، فرآیندهای سفید کننده در صنعت نساجی آن زمان را به طور چشمگیری کاهش زمان مورد نیاز (از ماهها به روز) برای روند سنتی و سپس در استفاده. این فرایند منسوخ پس از خیساندن منسوجات با قلیایی یا شیر ترش، مواجهه مکرر با خورشید در زمینه های سفید کننده بود .

 

سفید کردن پارچه های نساجی با ترکیبات کلر حاوی جامد مانند فروش پرکلرین یا کلرید سدیم برای سال ها تمرین کرده است. فروش پرکلرین در این روش محدود شده است زیرا می تواند در پوست پارچه ها تولید کند. استفاده از کلرید کلسیم در فرایندهای سفید کننده نیاز به تولید دی اکسید کلر دارد که برای انسان سمی و خورنده است. فروش پرکلرین برای سفید کردن پنبه، کنف، فیبر ، پالپ و نشاسته، ضدعفونی سطوح و به عنوان یک ضدعفونی کننده برای درمان آب استفاده شده است. همچنین به عنوان یک آتش نشانی جامد پیشنهاد شده است. این ترکیب شامل ترکیبی از فروش پرکلرین هیدراته با حداقل دو نمک معدنی هیدراته، داشتن آنتالپی ، ΔH 0 از حداقل 150 کیلو گرم و داشتن دمای انتقال فاز ، همانطور که از نقطه ذوب 20 درجه سانتی گراد تا 200 درجه سانتیگراد تعریف شده است، به این ترتیب مخلوط، آب را در یک واکنش انتروتریکی به میزان کافی واکنش های خطرناک خنثی می کند و باعث کاهش بالقوه برای آتش سوزی در حالی که ارائه افزایش پایداری کلر در مقایسه با مخلوط حاوی نمک هیپوکلریت غیر آلی یک هیدراته.   

 

فروش پرکلرین به عنوان ضد باکتری

فروش پرکلرین به عنوان ضد بو 

فروش پرکلرین به عنوان تصفیه آب های آشامیدنی 

 فروش پرکلرین به عنوان گند زدایی 

فروش پرکلرین به عنوان ضد عفونی کننده آب استخرها 

فروش پرکلرین برای ضد قارچ 

فروش پرکلرین برای سفید کننده کاغذ

فروش پرکلرین برای سفید کننده منسوجات

فروش پرکلرین تجاری در دسترس است اما اغلب در محل استفاده در سایت تولید می شود.(برای فروش پرکلرین می توانید به سایت آکام ترید مراجعه کنید)

 

منبع

فروش مواد شیمیایی دیسکلر - فروش مواد شیمیایی سوپر فروکلین - فروش مواد شیمیایی فروکلین 3 کاره - فروش مواد شیمیایی اسید سولفوریک 35 و 50 درصد - فروش مواد شیمیایی اسید سولفوریک وان - فروش مواد شیمیایی ضد رسوب - فروش مواد شیمیایی خنثی کننده مواد شیمیایی - فروش مواد شیمیایی آنتی فوم - فروش مواد شیمیایی چربی گیر نوتروپن - فروش مواد شیمیایی الکترولیت باطری نیکل کادمیوم - فروش مواد شیمیایی اسید ضد ساروج - فروش مواد شیمیایی اسید باطری 1250 - چربی گیر متالکلین - فروش مواد شیمیایی اسید سیتریک مایع

  • ۹۸/۰۶/۲۶
  • فروش مواد شیمیایی آکام ترید

فروش مواد شیمیایی

فروش پرکلرین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی